Een nieuw verslag met meer inhoud! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Barbara Haentjens - WaarBenJij.nu Een nieuw verslag met meer inhoud! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Barbara Haentjens - WaarBenJij.nu

Een nieuw verslag met meer inhoud!

Blijf op de hoogte en volg Barbara

06 Oktober 2014 | Australië, Surfers Paradise

Hallo lieve mensen!
Ik zag dat mijn vorige verslag was fout gegaan.
Had hem veel langer gemaakt maar is iets fout gaan.
Dan zal ik jullie nog even updaten hoe het was in Sydney.
We waren donderdag aangekomen en waren kapot vd lange vlucht maar het weer was super het is hier al de hele tijd rond de 30 graden en dan is het nog niet eens zomer maar lente!! Dus kan je nagaan hoe warm het dan is. Die doderdag gingen we naar het opera gebouw wat zo bekend is van australie! Wat super gaaf om te zien en zo onwerkelijk als je er staat. Daarna gingen we met de hele groep de bus weer in richtig ons hostel dat was 3 kwartier met de bus. Daar aangekomen is het wel heel anders dan een hotel dat ik meestal gewend ben. Hahaha iedreen kreeg een kamer indeling dus je hebt een beetje het gevoel dat je op kamp bent van groep 8. Ik sliep met 4 meiden op de kamer waarvan er 1 snurkte en de ander sprak in haar slaap nou ik kan je vertellen ik heb weinig slaap gehad die dagen. Na alles in je slaapkamer te hebben neergelegd gingen we met z'n alle bbq en daar heb je wel trek ik na alle Chinese maaltijden in het vliegtuig. Na de bbq lekker mijn bedje in maar kon niet slapen je hebt een jetlag en zit vol van alle indrukken en de herrie makende kamergenoten hahah.. Die vrijdag moesten we al op 6 uur opstaan en gingen we met de boot naar Sydney waar we alle papier werk gingen doen, zoals je bank/ zorgverzekering : telefoon ondertussen loop je door de grote stad en kan je om je heen en kan je er niet bevatten dat je er bent! Na een lunch gingen we terug naar het hostel en konden we lekker gaan zwemmen in de zee die met 1 minuut looen van het hostel was. Zaterdag hadden we een uitstapje naar de bloumaintans dat is dus groter dan heel België. Vol met bos en mooie natuur!! Wauw wat was dat mooi zeg niet te geloven hoe groot dat is en mooi! Daarna gingen we nog door naar de three sisters dat zijn 3 bergen/ rotsen naast elkaar daar had je ook super mooi uitzicht over de bloumaintans. En als afsluiter gingen we naar een dierenopvang waar ik voor het eerst de kangoeroes en koala zag je kan het niet geloven als je daar naast staat en je de dieren kan aaien en eten geven! Dat was echt het mooie moment van die dag! :-) na een lange dag terug in het hostel waar echt meer de de mensen Nederlands was ook wat Duitsers maar meer ook niet dus het was een grote gezellige boel bij elkaar! Zondag moesten we weer vroeg op 6 uur na een nacht met misschien 4
Uur slaap maar je staat op en de zon schijnt dus je dag begint goed!! We gingen een wandeling maken bij Sydney door de natuur met super mooi uitzicht over Sydney na 1 uur lopen door de bossen waar slangen zitten geen slang gezien. Kwamen we uit bij een mooi uitkijkpunt over de oceaan we gingen zitten op een Rots en aten onze lunch en op dat moment zagen we een walvis uit de zee springen wauw dat was echt een kippenvel moment ongelofelijk om te zien en terwijl we naar de walvis keken kwam er een groep dolfijnen langs.. Nou je voelt je net weer zo blij als een kind van 4 die net kan fietsen je gilt het uit van ongeloof!! Na een lange en vooral bijzondere dag en een heerlijke maaltijd gingen we stappen in Sydney gingen naar een leuke tent maar mega duur 2 wijn is 17 doller dus je stopt al snel met drinken wat dat is niet eens leuk meer om te kopen. Maar we hadden een leuke avond en daar gaat het om

• 06 Oktober 2014 - 08:26

Dominique:

Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en mooie dingen hebt gezien tot nu toe.
    En het weer is prachtig lees ik wij zijn hier natuurlijk in de herfst beland maar toch nog graadje of 16. Wanneer moet je aan de slag daar? Ik moet zometeen aan de slag bij me nieuwe werk hoop dat het goed gaat. Nou meis veel plezier daar en dikke kus van je tante!!

• 06 Oktober 2014 - 08:28

Mij:

Wat stom hij pakt de andere helft niet nu is hij weer niet compleet

• 06 Oktober 2014 - 14:26

Mandy:

Je enthousiasme spat van het scherm af, onwijs gaaf om te lezen!
    Zag op fb al voorbij komen dat je verder gaat reizen. Ben benieuwd naar je volgende blog.