1 week in australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Barbara Haentjens - WaarBenJij.nu 1 week in australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Barbara Haentjens - WaarBenJij.nu

1 week in australie

Blijf op de hoogte en volg Barbara

30 September 2014 | Australië, Sydney

Mijn eerste reisverslag in australie! Ik zal jullie vertellen hoe mijn eerste week was. Ik lig nu op mijn bedje in het hostel te typen kamer waar we de afgelopen week met 4 man hebben geslapen nu nog maar 2 lekker rustig. We kwamen 25 sept aan op Sydney na een mega lange vlucht van 2 dagen

• 30 September 2014 - 17:56

Ronald:

He schat,
    Na een paar mooie en vermoeiende dagen, zal het wel wat beter gaan.
    Gaat allemaal goed komen.
    X.. En tot gauw.

• 30 September 2014 - 17:58

Edith:

Hi Barbara, leuk om je eerste reisverslag vanuit Australië te lezen. Je hebt al leuke dingen gedaan en er zal zeker nog veel leuks volgen. Nu eerst aan het werk?
    Geniet van alles wat komen gaat

• 30 September 2014 - 20:53

Patricia:

Dit is echt de kortste blog EVER!
    Of ben ik de enige die maar 4 regels ziet tot de aankomst in aussie?
    Volgens mij zou je nu zo'n beetje aan het werk moeten gaan, toch?
    Veel plezier en een dikke kus!

• 01 Oktober 2014 - 07:49

Mark:

Hee Barbara,

Idd kort en krachtig ;-) Ook ik zie maar 4 regels, gelukkig op facebook al heel wat foto's gezien ;-)

Veel plezier en succes verder!

Grtz

Mark

• 02 Oktober 2014 - 09:45

Dominique:

Hoi nichtje fijn dat je eerste week goed is bevallen altijd maar weer afwachten natuurlijk.
    Ben je nu op je bestemming waar je gaat werken? Nou ik hoop meisje dat je een goede, fijne tijd daar gaat hebben en geniet met volle teugen van alles wat je ziet en mee maakt.
    Veel liefs van je tante!!