De laatste 2 weken Nederland! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Barbara Haentjens - WaarBenJij.nu De laatste 2 weken Nederland! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Barbara Haentjens - WaarBenJij.nu

De laatste 2 weken Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Barbara

09 September 2014 | Nederland, Voorschoten

Zo vandaag zijn de laatste 2 weken in gegaan, nog even lekker thuis en dan gaat het grote avontuur beginnen.
Nooit gedacht dat ik ooit nog naar Australië zou gaan maar goed dat is het leuken aan het leven het zit vol met verrassingen het kwam op mijn pad en ik heb er voor gekozen om het avontuur aan te gaan.
Ondanks de spanning en zenuwen ben ik wel aan toe een nieuw hoofdstuk in mijn leven, nieuwe uitdagingen, nieuwe mensen leren kennen even helemaal op mijzelf zijn.
De laatste dagen nog even thuis de laatste spullen kopen en met mijn katten knuffelen, lieve vrienden zien en dan vertrekken we 23 September naar Australië.
Ik hou jullie allemaal op de hoogte via deze site ik zal af en toe wat leuks schrijven over hoe het met mij gaat en zal heerlijke foto's zetten van de zomer die ik weer in ga ;) En vooral van de grote spinnen die ze daar hebben en waar iedereen mij mee zit te pesten haha..
Maar goed ondanks dat zal het allemaal wel leuk worden!
Ik ga jullie missen maar we houden contact ik krijg een Australisch nummer en jullie kunnen via deze site mailen of via mijn eigenmail

Dikke kus en knuffels Barbara

  • 09 September 2014 - 16:05

    Mandy:

    Wat spannend Bar! Ik ga je volgen hoor! Ben heel benieuwd naar jouw grote avontuur!!!

  • 09 September 2014 - 16:10

    Barbara:

    Leuk mandy! Ik hou je op de hoogte;-)

  • 09 September 2014 - 17:31

    Els:

    Lieve dochter. ..want zo zien we je! We weten zeker dat je een fantastische ervaring gaat beleven daar. Inderdaad. ..je was toe aan iets anders. Toen je ons van je plannen vertelde konden we het alleen maar aanmoedigen. We gaan je zeker volgen en natuurlijk ook missen! Veel plezier lieffie! XXX

  • 10 September 2014 - 07:08

    Etienne:

    Veel plezier barbera .
    Ga je zekker volgen !!
    Spannend allemaal voor je xxx

  • 10 September 2014 - 08:18

    Mark Van Niel:

    Hoi Barbara,

    Heel veel plezier in Australie. Hoop dat je veel leuke dingen gaat beleven en het zal vast spannend zijn. Grote spinnen zal toch best mee vallen daar :p

    Grtz

    Mark

  • 10 September 2014 - 13:33

    Shana:

    He Bar
    Heel veel plezier in Australië, en er een supermooi avontuur van maken.ik ga je ook volgen hoor!! Jammer dat we niet nog een keertje allemaal bijelkaar zijn geweest. Maar houden contact. Enjoy!!!

  • 10 September 2014 - 21:09

    Martin:

    Natuurlijk ga ik je avonturen volgen..

  • 11 September 2014 - 21:52

    Diana:

    Bijna is het dan zover. Reuze stoer en dapper. Zal onze etentjes missen, maar we houden contact. Maak er een toptijd van. Met het hele gezin zullen we je volgen ;-)

  • 11 September 2014 - 23:56

    Rochdi:

    Zo zo, Ozzy girl.. Klinkt niet slecht! Zoals je weet vind ik het echt te gek dat je gaat, terwijl ik het er al die tijd over had

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2014

Een nieuw verslag met meer inhoud!

30 September 2014

1 week in australie

09 September 2014

De laatste 2 weken Nederland!
Barbara

Actief sinds 09 Sept. 2014
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 5626

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: